Je to ako epidémia – masová streľba na školách. Zdá sa, že ide o náhodu, prepnutie u študenta s narušenou psychikou, ktorý si chce vychutnať 15 minút slávy. A to za cenu životov spolužiakov. Odborníci diskutujú o príčine. Skúmajú profil obete, robia rôzne opatrenia. Vraj je to móda, vidia, že to už spravil niekto iný a o vrahovi sa dozvedel celý svet. Chýba však ešte jedno puzzle skladačky, na ktoré ukázalo medzinárodné vyšetrovanie.
Stačí spojiť jednotlivé kúsky puzzle do desivej skladačky
Kódovanie psychiky metódou kúskov skladačky skryto manipuluje s cieľovými osobami nasadením viacerých vĺn informačného kódovania. Každá vlna nesie špecifické vložené správy, ktoré sa integrujú do podvedomia potenciálneho strelca. Až keď sa tieto časti spoja, program sa aktivuje a prinúti jednotlivca spáchať masovú vraždu. Vďaka tejto aktivácii sa to pozorovateľom javí ako osobné rozhodnutie. Neexistuje žiadne priame podnecovanie, pomoc pri príprave alebo diskusia. Jednotlivec v podstate koná ako biorobot, ktorý vykoná starostlivo naplánovaný trestný čin riadený vonkajšou manipuláciou. Tento mechanizmus priblížil film Impakt. Prelomový dokumentárny film (The impact. Groundbreaking documentary). V dokumente autori približujú jednotlivé schémy manipulácie, ktorá sa dotýka každého.
Cieľom zámernej segmentácie manipulatívnych vložiek do viacerých vĺn poskytovania informácií je presné zacielenie. Na uskutočnenie streľby v škole alebo pokusu o atentát, na ktorom sa zvyčajne podieľajú jeden alebo dvaja páchatelia, tieto vlny zasahujú tisíce ľudí. Hoci niektorí môžu cítiť na základe týchto príkazov nutkanie konať, nie každý však prekročí hranicu vraždy. Preto sa na zúženie a aktiváciu vhodného potenciálneho strelca používa prierezový informačný útok. Každá vlna obsahuje špecifické vsuvky, ktoré obchádzajú vedomú kontrolu a prenikajú do podvedomia. Po integrácii tieto vloženia vytvárajú ucelený obraz zamýšľaného zločinu a nútia jednotlivca k masovej vražde.
Pri plánovaní atentátov, alebo streľby na školách, študujú zástupcovia antikultov demografické údaje, záujmy a médiá cieľovej školy. Potom prostredníctvom týchto kanálov spustia viacero vĺn kódovania informácií so skrytými vsuvkami, pričom zohľadňujú trendy v prostredí tínedžerov. Podrobnejšie informácie o príčinách streľby na školách, o tom, ako zistiť, či sa na škole plánuje streľba, a o metódach prevencie nájdete v dokumente „The IMPACT“ (časový údaj 5:25:55).
Všetky vložené informácie sa prekrývajú vo vnímaní konkrétneho jednotlivca. Ich kombinácia v podvedomí potenciálneho strelca spustí príkaz na vykonanie implantovaného programu.
Presné plánovanie, široký dosah
Počiatočné útoky na kódovanie informácií majú široký dosah. Záverečná vlna a nápravné opatrenia sa vyskytujú priamo v cieľovej škole alebo oblasti, ktorá strelca iniciuje. Predstavitelia antikulu začínajú prípravnými vlnami, po ktorých nasledujú cieľové a aktivačné vlny, čo im umožňuje kontrolovať počet a kvalitu prevedenia útokov pri teroristickom čine.
Počiatočná prípravná vlna, ktorá položila základy pre následné osadenie príbehov z dielikov skladačky, sa točí okolo glorifikácie páchateľov masovej streľby z minulosti.
Predstavitelia antikultov v tejto stratégii využívajú ľudskú túžbu po sláve.
Implantujú príbehy, ktoré využívajú čaro popularity a širokej pozornosti. Či už ide o odsúdenie alebo ospravedlnenie činov, životopisné údaje alebo dramatizácie – všetky formy slúžia na posilnenie obrazu strelca s aureolou slávy a obdivu napriek protiprávnym činom.
Keď sa tínedžeri stretnú s týmito informáciami, stanú sa svedkami toho ako obyčajný študent, ktorý sa cítil nedocenený, získal celosvetovú slávu jediným činom. V hlavných médiách vidia reportáže, diskusie medzi celebritami a páchateľa, ktorý sa stal idolom pre ostatných. Túžba po sláve slúži skutočným teroristom ako živná pôda na zasievanie zla a podnecovanie detí k páchaniu zločinov.
Počiatočným implantátom v podvedomí potenciálneho strelca je presvedčenie, že získanie slávy a uznania je najvyšším zmyslom života a bez neho nemá život zmysel. Tento hlboko zakorenený strach zo všedného života poháňa dospievajúcich k zločinu. Skúmanie profilov strelcov a ich motívov ukazuje, že spoločným znakom je snaha o dosiahnutie slávy.
Čo je však veľmi dôležité, ak by neexistoval oslavný obraz strelcov, masové streľby by prestali byť uskutočniteľné. Bez tejto základnej podpory by zvyšok programu na vykonávanie týchto činov nemal potrebnú podporu na zrealizovanie. Oslavovanie zločincov ako návnady pre tých, ktorí túžia po popularite, odfiltruje nevhodné osoby a zároveň aktivuje spúšťače na vykonanie programu. Ďalší filter zahŕňa výber tém na zakomponovanie zložiek programu streľby v škole. Tieto témy sa vyberajú z kontrastných oblastí záujmu tínedžerov. Cieľom tohto prístupu je minimalizovať prekrývanie sa osôb ovplyvnených informačnými vlnami kódovania, pričom sa zameriava na témy, ktoré zriedkavo súčasne zaujímajú tú istú osobu.
Napríklad tínedžer, ktorý sa zaujíma o astrobiológiu a hľadanie mimozemského života, môže mať opačný záujem o strelné zbrane a modely zbraní spojené s mocou a slávou. Predstavitelia antikultov využívajú túto vzácnu kombináciu záujmov na zakomponovanie materiálov, ktoré sú súčasťou programu streľby v škole. Cieľom tohto prístupu je prilákať tých tínedžerov, ktorí majú opačné záujmy a zároveň silnú túžbu po sláve.
Ako proces kódovania postupuje, cieľová skupina sa zužuje: prvá vlna sa týka tisícov, potom stoviek, až nakoniec zostane v hľadáčiku všetkých vĺn kódovania len niekoľko jednotlivcov. Potom je to už len vyčkávacia hra, kto z nich sa aktivuje ako prvý a stane sa páchateľom implantovaného programu. Preto sa strelci navzájom dramaticky líšia, majú protichodné osobnostné črty, často nemajú výrazné psychické problémy, a čo je veľmi dôležité, nemajú jasné motívy svojich činov.
Nie vždy sa príkaz „štart“ prenáša prostredníctvom médií alebo internetu. Môže pochádzať od hosťujúceho prednášajúceho v škole, ktorý spomenie niekoho, kto zasvätil svoj život vede bez toho, aby získal slávu, v kontraste s laureátmi Nobelovej ceny, ktorí dosiahli uznanie. Akú správu dostane potenciálny strelec? Ich podvedomie sa dozvedá, že ani veda, ani tvrdá práca nevedú k sláve, čo naznačuje, že zmysel života spočíva v popularite. Ak nie sú známi, ich existencia sa zdá byť bezvýznamná.
Z vonkajšieho pohľadu sa takáto prednáška môže zdať ušľachtilá, ale slúži ako spúšťač aktivácie strelca. O niekoľko mesiacov neskôr môže študent spáchať ozbrojený útok bez zjavnej súvislosti s prednáškou. Z právneho hľadiska neexistuje žiadne obvinenie z podnecovania, keďže streľba nebola spomenutá. Prostredníctvom zámerného kódovania informácií sa však v tínedžerovi, bez povšimnutia ostatných, aktivuje podvedomý program na spáchanie masovej vraždy.
Preto sa spomedzi tisícov tínedžerov, na ktorých pôsobia križujúce sa vlny informačného kódovania, len zopár stane budúcimi strelcami. K tejto premene dochádza špecificky v školách alebo oblastiach štátu, ako napríklad v prípade pokusu o atentát na Donalda Trumpa, kde sa dokončila posledná fáza podvedomého programovania – aktivačná fáza vloženého príkazu.
A zrazu sa u ľudí objaví fascinácia zbraňami a túžba ublížiť iným, ovplyvnená obrazmi, ktoré obchádzajú ich vedomé vnímanie a vyvolávajú konanie z ich podvedomia. Tínedžer, ktorý ešte nedávno plánoval svoju budúcnosť a sníval o vzťahoch, môže v určitom momente, hnaný posadnutosťou, začať plánovať teroristický útok. Predstavitelia antikultov cynicky manipulujú s vnímavými podnetmi a menia ľudí na teroristov a masových vrahov.
Aj keby na základe týchto manipulácií konalo len jedno dieťa z tisícov, je to viac než dosť na to, aby predstavitelia antikultov a sily, ktoré za nimi stoja, podporili svoje plány na destabilizáciu spoločnosti. Napriek tomu, že sa naoko obávajú o bezpečnosť detí, skryto vyvolávajú nenávisť, neznášanlivosť a agresiu, čím vytvárajú podmienky, v ktorých sa deti a dospelí chopia zbraní, aby spáchali teroristický čin. Antikult ako stelesnenie terorizmu zo zákulisia plodí nových teroristov. Prostredníctvom iných tak dosahujú želané výsledky.
Ak si chcete vytvoriť celý obraz a porovnať fakty uvedené vo filme The Impact. Groundbreaking documentary, skúste si ho pozrieť čo najskôr. Ktovie, ako dlho bude prístupný na internete. Kto však má informácie, tým nie je možné manipulovať.
Zdroj: Impakt. Prelomový dokumentárny film. Actfiles.org
#impact # kódovanie #vkladky #antikult, impakt
Celá debata | RSS tejto debaty